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    [Pedido] Game Plays

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    [Pedido] Game Plays Empty [Pedido] Game Plays

    Mensagem por Wagner 29/4/2014, 2:38 pm

    OBS: Olá! Hj eu Queria Pedir uns Game Plays pra eu por no meu addon 4.3, não para advance nem 5.0, é para 4.3

    Sendo Eles
    ↓↓
    Nome do Plugin: n sei
    Descriçao: Modo de jogo "
    Berserker"

    Nome do Plugin: n sei
    Descriçao: Modo de jogo
    "Predador"

    Nome do Plugin: n sei
    Descriçao: Modo de jogo "
    Predador X Berserker"


    Nome do Plugin: n sei
    Descriçao: Modo de jogo "
    Assassin X Sniper"

    Nome do Plugin: n sei
    Descriçao: Modo de jogo "
    um plugin q deixe o plugin do pessoal muito baixo"
    Onde vi: no Dark Hunters





    é Isso aí vlw!!        =D


    @edit 29/04/2014     11:58      (escritas erradas)
    avatar
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    Convidado


    [Pedido] Game Plays Empty Re: [Pedido] Game Plays

    Mensagem por Convidado 29/4/2014, 9:11 pm

    a respeito das descriçoes de gameplays : berserker , predador isso não e plugin e sim modes .
    na base do nosso amigo perfect scrash tem esses mods LINK : https://zplague.forumeiro.com/t6199-zombie-plague-advance-new-modes-v-10
    agora ao que você mencionou : "um plugin q deixe o plugin do pessoal muito baixo"
    não entendi muito bem , será que não e 1 plugin que deixa o ping dos jogadores baixo ? se for eo pingfake !


    espero ter ajudado :D
    [P]erfec[T] [S]cr[@]s[H]
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    [Pedido] Game Plays Empty Re: [Pedido] Game Plays

    Mensagem por [P]erfec[T] [S]cr[@]s[H] 29/4/2014, 9:44 pm

    Assassin X Sniper
    Código:
    /***************************************************************************\
            ========================================
              * || [ZPA] Example Game Mode v1.6 || *
            ========================================

       -------------------
        *||DESCRIPTION||*
       -------------------

       This is an example game mode in which there are half Assassins
       and half Snipers. You can use this plugin as a guide on how to
       make custom game modes for Zombie Plague Advance.

       -------------
        *||CVARS||*
       -------------

       - zp_avsm_minplayers 2
          - Minimum players required for this game mode to be
            activated

       - zp_avsm_sniper_hp 1.5
          - Snipers HP multiplier
       
       - zp_avsm_assassin_hp 1.0
          - Assassins HP multiplier

       - zp_avsm_inf_ratio 0.5
          - Infection ratio of this game mode i.e how many players
            will turn into assassins [Total players * infection ratio]
       
    \***************************************************************************/

    #include <  amxmodx >
    #include <  fun >
    #include <  zombie_plague_advance >

    /************************************************************\
    |                  Customizations Section                    |
    |        You can edit here according to your liking        |
    \************************************************************/

    // This is the chance value according to which this game mode will be called
    // The higher the value the lesser the chance of calling this game mode
    new const g_chance = 15

    // This is the access flag required to start the game mode
    // through the admin menu. Look in users.ini for more details
    new const g_access_flag[] = "a"

    // This is the sound which is played when the game mode is triggered
    // Add as many as you want [Randomly chosen if more than one]
    new const g_play_sounds[][] =
    {
       "zombie_plague/nemesis1.wav" ,
       "zombie_plague/survivor1.wav"
    }

    // Comment the following line to disable ambience sounds
    // Just add two slashes ( // )
    #define AMBIENCE_SOUNDS

    #if defined AMBIENCE_SOUNDS
    // Ambience Sounds (only .wav and .mp3 formats supported)
    // Add as many as you want [Randomly chosen if more than one]
    new const g_sound_ambience[][] =
    {
       "zombie_plague/perfect_sounds/armageddon_ambience.mp3"
    }

    // Duration in seconds of each sound
    new const Float:g_sound_ambience_duration[] = { 58.0 , 56.0 }
    #endif

    /************************************************************\
    |                  Customizations Ends Here..!!              |
    |        You can edit the cvars in the plugin init          |
    \************************************************************/

    // Variables
    new g_gameid, g_maxplayers, cvar_minplayers, cvar_ratio, cvar_sniperhp, cvar_assahp, g_msg_sync

    // Ambience sounds task
    #define TASK_AMB 3256

    public plugin_init( )
    {
       // Plugin registeration.
       register_plugin( "[ZP] Assassin vs Snipers Mode","1.0", "@bdul!" )
       
       // Register some cvars
       // Edit these according to your liking
       cvar_minplayers = register_cvar("zp_avsm_minplayers", "2")
       cvar_sniperhp =     register_cvar("zp_avsm_sniper_hp", "1.0")
       cvar_assahp =     register_cvar("zp_avsm_assassin_hp", "0.3")
       cvar_ratio =      register_cvar("zp_avsm_inf_ratio", "0.5")
       
       // Get maxplayers
       g_maxplayers = get_maxplayers( )
       
       // Hud stuff
       g_msg_sync = CreateHudSyncObj()
    }

    // Game modes MUST be registered in plugin precache ONLY
    public plugin_precache( )
    {
       // Read the access flag
       new access_flag = read_flags( g_access_flag )
       new i
       
       // Precache the play sounds
       for (i = 0; i < sizeof g_play_sounds; i++)
          precache_sound( g_play_sounds[i] )
       
       // Precache the ambience sounds
       #if defined AMBIENCE_SOUNDS
       new sound[100]
       for (i = 0; i < sizeof g_sound_ambience; i++)
       {
          if (equal(g_sound_ambience[i][strlen(g_sound_ambience[i])-4], ".mp3"))
          {
             formatex(sound, sizeof sound - 1, "sound/%s", g_sound_ambience[i])
             precache_generic( sound )
          }
          else
          {
             precache_sound( g_sound_ambience[i] )
          }
       }
       #endif
       
       // Register our game mode
       g_gameid = zp_register_game_mode( "Assassin vs Snipers Mode", access_flag, g_chance, 0, ZP_DM_BALANCE )
    }

    // Player spawn post
    public zp_player_spawn_post( id )
    {
       // Check for current mode
       if( zp_get_current_mode() == g_gameid )
       {
          // Check if the player is a zombie
          if( zp_get_user_zombie( id ))
          {
             // Make him an assassin instead
             zp_make_user_assassin( id )
             
             // Set his health
             set_user_health( id, floatround(get_user_health(id) * get_pcvar_float(cvar_assahp)) )
          }
          else
          {
             // Make him a sniper
             zp_make_user_sniper( id )
             
             // Set his health
             set_user_health( id, floatround(get_user_health(id) * get_pcvar_float(cvar_sniperhp)) )
          }
       }
    }

    public zp_round_started_pre( game )
    {
       // Check if it is our game mode
       if( game == g_gameid )
       {
          // Check for min players
          if( fn_get_alive_players() < get_pcvar_num(cvar_minplayers) )
          {
             /**
              * Note:
              * This very necessary, you should return ZP_PLUGIN_HANDLED if
              * some conditions required by your game mode are not met
              * This will inform the main plugin that you have rejected
              * the offer and so the main plugin will allow other game modes
              * to be given a chance
              */
             return ZP_PLUGIN_HANDLED
          }
          // Start our new mode
          start_avs_mode( )
       }
       // Make the compiler happy =)
       return PLUGIN_CONTINUE
    }

    public zp_round_started( game, id )
    {
       // Check if it is our game mode
       if( game == g_gameid )
       {
          // Show HUD notice
          set_hudmessage(221, 156, 21, -1.0, 0.17, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
          ShowSyncHudMsg(0, g_msg_sync, "Assassins vs Snipers Mode !!!")
          
          // Play the starting sound
          client_cmd(0, "spk ^"%s^"", g_play_sounds[ random_num(0, sizeof g_play_sounds -1) ] )
          
          // Remove ambience task affects
          remove_task( TASK_AMB )
          
          // Set task to start ambience sounds
          #if defined AMBIENCE_SOUNDS
          set_task( 2.0, "start_ambience_sounds", TASK_AMB )
          #endif
       }
    }

    public zp_game_mode_selected( gameid, id )
    {
       // Check if our game mode was called
       if( gameid == g_gameid )
          start_avs_mode( )
       
       // Make the compiler happy again =)
       return PLUGIN_CONTINUE
    }

    // This function contains the whole code behind this game mode
    start_avs_mode( )
    {
       // Create and initialize some important vars
       static i_assassins, i_max_assassins, id, i_alive
       i_alive = fn_get_alive_players()
       id = 0
       
       // Get the no of players we have to turn into assassins
       i_max_assassins = floatround( ( i_alive * get_pcvar_float( cvar_ratio ) ), floatround_ceil )
       i_assassins = 0
       
       // Randomly turn players into Assassins
       while (i_assassins < i_max_assassins)
       {
          // Keep looping through all players
          if ( (++id) > g_maxplayers) id = 1
          
          // Dead
          if ( !is_user_alive(id) )
             continue;
          
          // Random chance
          if (random_num(1, 5) == 1)
          {
             // Make user assassin
             zp_make_user_assassin(id)
             
             // Set his health
             set_user_health( id, floatround(get_user_health(id) * get_pcvar_float(cvar_assahp)) )
             
             // Increase counter
             i_assassins++
          }
       }
       
       // Turn the remaining players into snipers
       for (id = 1; id <= g_maxplayers; id++)
       {
          // Only those of them who are alive and are not assassins
          if ( !is_user_alive(id) || zp_get_user_assassin(id) )
             continue;
             
          // Turn into a sniper
          zp_make_user_sniper(id)
          
          // Set his health
          set_user_health( id, floatround(get_user_health(id) * get_pcvar_float(cvar_sniperhp)) )
       }
    }

    #if defined AMBIENCE_SOUNDS
    public start_ambience_sounds( )
    {
       // Variables
       static amb_sound[64], sound, Float:duration
       
       // Select our ambience sound
       sound = random_num( 0, sizeof g_sound_ambience - 1 )
       copy( amb_sound, sizeof amb_sound - 1 , g_sound_ambience[ sound ] )
       duration = g_sound_ambience_duration[ sound ]
       
       // Check whether it's a wav or mp3, then play it on clients
       if ( equal( amb_sound[ strlen( amb_sound ) - 4 ], ".mp3" ) )
          client_cmd( 0, "mp3 play ^"sound/%s^"", amb_sound )
       else
          client_cmd( 0, "spk ^"%s^"", sound )
       
       // Start the ambience sounds
       set_task( duration, "start_ambience_sounds", TASK_AMB )
    }
    public zp_round_ended( winteam )
    {
       // Stop ambience sounds on round end
       remove_task( TASK_AMB )
    }
    #endif

    // This function returns the no. of alive players
    // Feel free to use this in your plugin when you
    // are making your own game modes.
    fn_get_alive_players( )
    {
       static i_alive, id
       i_alive = 0
       
       for ( id = 1; id <= g_maxplayers; id++ )
       {
          if( is_user_alive( id ) )
             i_alive++
       }
       return i_alive;
    }

    Predator X Berserker: https://zplague.forumeiro.com/t6202-plugin-berserker-x-predator#39665
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    [Pedido] Game Plays Empty Re: [Pedido] Game Plays

    Mensagem por Convidado 29/4/2014, 10:40 pm

    agora que eu vi ali 4.3 D:
    acho que não tem , somente para ZPA mesmo qui eh muito melhor .
    Wagner
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    [Pedido] Game Plays Empty Re: [Pedido] Game Plays

    Mensagem por Wagner 30/4/2014, 11:03 am

    Obg [b][P]erfec[T] [S]cr[@]s[H] & [/b][b]oreidelas @ ZANGADO mas acho q vou ter q usar o zpa mesmo, mas sobre o  plugin q deixa o plugin do pessoal muito baixo[/b], Me Desculpem, eu cometi um engano escrevendo assim, Seria plugin q deixa o ping do pessoal muito baixo.
    Ele deixa o ping do pessoal abaixo de 100, msm q esteja a uns 200 ou + ou -.
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    [Pedido] Game Plays Empty Re: [Pedido] Game Plays

    Mensagem por Convidado 30/4/2014, 5:21 pm

    Wagner escreveu:Obg [b][P]erfec[T] [S]cr[@]s[H] & [/b][b]oreidelas @ ZANGADO mas acho q vou ter q usar o zpa mesmo, mas sobre o  plugin q deixa o plugin do pessoal muito baixo[/b], Me Desculpem, eu cometi um engano escrevendo assim, Seria plugin q deixa o ping do pessoal muito baixo.
    Ele deixa o ping do pessoal abaixo de 100, msm q esteja a uns 200 ou + ou -.
    então eo pingfake :D

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